VIPRION 4480 VIPRION 4480

شرکت سورنا

VIPRION 4480

امروزه با رشد بي سابقه سرويس ها و اپليكيشن هاي تحت وب و سرويس هاي كلود، بسياري از تجارت ها تمايل به بكارگيري از اين برنامه ها دارند. همچنين با اين همه گيري، بيش از پيش شاهد رشد حمله هاي سايبري به زيرساخت ها و سرويس هاي ميباشيم كه ميتواند صدمات مالي قابل توجهي را به سازمان ها تحميل نمايد. براي اين منظور بسياري از مديران به دنبال راهكار قابل اطميناني براي جلوگيري از نفوذ هكرها و از دست رفتن اطلاعات حياتي سازمان خود ميباشند.

فايروال F5 يا بطور دقيق تر Application Delivery Controller (ADC) بمنظور برطرف سازي نيازهاي ديتاسنترهاي پيشرفته و شبكه هاي Carrier-level طراحي شده است. با بهره گيري از پورت هاي با سرعت 100GbE و 40GbE و با پشتيباني از 4 ماژول VIPRION 4450 Blade ميتواند پاسخگوي نيازهاي روزافزون و تامين امنيت سرويس هاي تحت وب سازمان هاي پيشرفته باشد. اين محصول با بهره گيري از چيپ پرقدرت FPGA، سيستم عامل منعطف TMOS و سرويس هاي F5 Big IP زيرساخت مطمئني را براي برقراري امينت اپليكيشن ها و جلوگيري از حملات سايبري و نفوذهاي پيشرفته فراهم ميگرداند.

ويژگي VIPRION 4480


از قابليت هاي اين شاسي شركت F5 ميتوان به موارد زير اشاره نمود:

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات تجهيزات f5 VIPRION با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/8/9 ساعت: ۱۱ توسط:sorena-c18 :